اخبارعمومی و کلیپ و مطالب متنوع1

دنیای تازه

^ Back to Top
تبلیغات ارزان
information

Amin Rostami - Baroon

»Good Afternoon Guest!


» Member & Post State::
Total Online:

» State Views:
Total Views:
محل کدهای تبلیغات: به ویرایشگر قالب خود مراجعه کنید
منوی سایت
محل قرار دادن کدهای شما

منوی سایت
محل قرار دادن کدهای شما

کمی توضیح...




به وبلاگ من خوش آمدید

عباس اسدی

موضوعات

آرشیو سایت

لینکدونی

:: جی پی اس ردیاب ماشین

:: ال ای دی هدلایت زنون led

:: جلو پنجره زوتی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای تازه و آدرس abbas-asaditv.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





:: حمل ارسال خرید ماینر از چین

:: حمل و نقل هوایی چین

:: قلاده اموزشی شوک دار

:: الوقلیون


کداختصاصی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






محل درج کدهای تبلیغات وسط







پربیننده در 30روز
 






















 
 
طراحی سایت حرفه ای
  تعداد نظرات: ۱۸۶ نظر
 
 
منتشر شده در مجموعه: خواندنیهای جالب
Print Friendly
 
Email This Page
توجه: چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده نمایید

خبر فوت بهروز وثوقی ایران را عزادار کرد + تصویر

به اشتراک بگذارید
 

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

به گزارش ممتاز -بهروز وثوقی  (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ هـ. ش / ۱۹۳۸ میلادی) در شهرخوی، آذربایجان غربی، بازیگر سینما، تئاتر هنرپیشه بود.مشهورترین بازیگر ایرانی درگذشتوی برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار هنرپیشگی مشغولند. تحصیلات وی در حد دیپلم می‌باشد بهروز وثوقی قبل از بازیگری در سینما کارمند اداره دارائی و دوبلر و گوینده رادیو تلویزیون  بوده‌است.

خبر فوت بهروز وثوقی ایران را عزادار کرد + تصویر

 
به گزارش منابع غیر رسمی، وی روز گذشته بر اثر ایست قلبی در سن ۷۶ سالگی در بیمارستانی در سانفرانسیسکو درگذشت. (این خبر هنوز تائید یا رد نشده است) بهروز وثوقی اواخر عمر خود با بازی در برخی تئاترها در آمریکا سوابق کاری خود را بنا به نظر برخی از کارشناسان زیر سئوال برده بود.بازی در فیلم های قیصر؛ سوته دلان؛طوقی و گوزن ها از سوابق کاری بهروز وثوقی محسوب میشود.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرات
 
 
 
تا این لحظه ۱۸۶نظر ثبت شده
 
  1. Homayon می‌گه:

    بهروز وثوقی درقلب من جا دارد و امیدوارم مطلب منتشر شده کذب باشد

  2. Taher Madahi می‌گه:

    Khayli bad shod vaghaan motassefam

  3. حمید خمبر می‌گه:

    باورم نمیشه که بهروز وثوقی فوت کرده بخدا حالم عجیب خراب شده ای کاش من بجاش میمیردم اینو از ته دلم میگم

  4. داش حمید می‌گه:

    افرین داش حسین ای ول.ای خبر کاملا دروغه.

  5. خودم می‌گه:

    داش حمید .داش حسین مرده که مرده به درک

  6. سامان می‌گه:

    خدانکنه اسطوره بازیگری ایران فوت کرده باشه کاملا دروغه

  7. عباس اپدیت می‌گه:

    بازیگر رو دستش نیست ونمیاد اگه خبر واقعیته خدا بیامرزه

  8. ایلیا می‌گه:

    فکر نکنم راست باشه چون مرگ مرحوم پاشایی رو هم چند مرتبه شایعه کردن

  9. اسماعیل می‌گه:

    خدا بیامرزه

  10. پرویز ترابی می‌گه:

    زندگی مانند اتوبوسی میماند که در هر ایستگاه عده ای سوار وتعداد پیاده می شوند که در آخر ایستگاه همه پیاده می شوند حتی خود راننده بهروز وثوقی و همه ما مسافر همان اتوبوسیم

  11. فرهاد می‌گه:

    خخخخ
    خیلی خنده داره مطلبت مشتی
    بهروز الان ۱ ماهه که دوبی هستشو داره واسه کار جدیدش با گلشیفته فراهانی(نمایش کوتاه) کار میکنن،تحقیق کن بعد بنویی

  12. نام شما... می‌گه:

    بنظر شما از الهام چرخنده خبر بذارن خوبه

  13. Fati می‌گه:

    ایول

    • Feri می‌گه:

      انشاالله که این خبردرست نباشه من که شوکه شدم بهروز .
      پدرسینمای ایران بود

  14. مجید وثوق می‌گه:

    کسی که بهروز را یک مرد واقعی نمیداند مرد نیست من از بچگی باتصور کردن اینکه من اونم بزرگ شدم کسی به هون تهین کنه به من کرده بس مواظب خودت باش یارو

  15. مجید وثوق می‌گه:

    یه ایران بودو یه بهروز وثوقی

  16. رام می‌گه:

    به درک که مرده

  17. آغاسی می‌گه:

    جون خان دایی دروغه همش بهروز صحیح سلامت مث خان داییش.‌‌..
    بهروزدایی طنت سلامت…

  18. هلیا می‌گه:

    واقعا چرته من موندم شما چه فکری میکنید متایفم

  19. میثم خان می‌گه:

    سلام الان این جووونای آرایش کرده رو که تو تهروون و ایران زیاد شدن رو میبینم به بهروز خان وثوقی میبالم . بیاد بببینه خاک به سر این جوونای امروزیه آرایش کرده

  20. میثم خان می‌گه:

    سلام زنده باد بهروز وقوقی که واقعا بهش میباله چون یه مرده . نه این جوونای مرد خاک برسر امروزی زن نما

  21. مهرداد می‌گه:

    اولا این خبر دروغه،دومامتاسفم برااون کسانی که به بهروز وثوق توهین میکنن،هربازیگری درزمان خودش بازی میکنن قیصر هم یکی ازآنها بود وهست اینایه روزی سینمای ایران ره چرخوندن،بهروز تنها بازیگری هست که اسم سینمای ایران رومعروف کردسوپراستاری به تمام معنا،عشق فقط قیصر داش آکل ورضا موتوری وممل آمریکایی،بهتون نصیحت میکنم هیچ وقت ازواقعیت فرار نکنین چون خودتون گم میشید

  22. من می‌گه:

    بهروز وثوقی واقعا آقایون خدا بیانرزتش

  23. من وتو می‌گه:

    کاملا کذبه خدانکنه

  24. حمیدی می‌گه:

    داد اشیا . مروه که مرده

  25. دروغ نیوز می‌گه:

    اینجا دروغ نیوزه

  26. مجید می‌گه:

    کاملا جفنگ هر کی این خبر رو گفته توهم زده همش تقصیر این جنسهای خرابه

  27. Hamid می‌گه:

    bipedara chert nanvisin dash hamid

    داش حمید می‌گه:
    ۷ فروردین ۱۳۹۴ در ساعت ۰۵:۰۰

    افرین داش حسین ای ول.ای خبر کاملا دروغه.
    پاسخ دادن
    خودم می‌گه:
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ در ساعت ۲۳:۳۶

    داش حمید .داش حسین مرده که مرده به درک

  28. Hamid می‌گه:

    سعید راد : من از بهروز وثوقی تعریف نکردم / او در فیلمهای مزخرفی بازی کرده است!سعید راد : من از بهروز وثوقی تعریف نکردم / او در فیلمهای مزخرفی بازی کرده است! ممتازنیوز: بازیگر سینما گفت: اختلاف سلیقه زیادی با بهروز وثوقی دارم، چراکه در برخی فیلم‌های مزخرف بازی کرده است. سعید راد در گفت‌و‌گویی درباره تقدیر از برخی از بازیگران سینمای قبل از انقلاب در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم …

  29. Hamid می‌گه:

    Lotfan cherto pert nanviisin ye esme said rad doros kardi az ghole said rad chert nanvis che maskhareha hastan bekhoda

  30. سعید باقری می‌گه:

    سلام
    تسلیت به خوانواده وثوقی و تمام ایانیان
    روحش شاد

  31. سعید باقری می‌گه:

    سلام
    به تمام ایرانیان و مخصوصا به خانواده داغدار وثوقی تسلیت عرض میکنم.

  32. امیر می‌گه:

    خدا رحمتش کند

  33. حنایی می‌گه:

    وثوقی از شخصیت های خوب و به یادماندنی ایران است بازیگریش حرف نداره خودش هم همینطور. ان شاء الله همیشه سالم باشه و هر کجاست زندگی به کامش باشه…

  34. Behzad می‌گه:

    من عاشق بهروزم همیشه سلامت باشه دروغه دروغ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 








post info
View: Comment:
Time: یک شنبه 20 دی 1394 ساعت 14:26  Author: عباس اسدی